Relatari pescaresti de la Cupa Bibanu'


Relatari pescaresti de la Cupa Bibanu'
Ba bine ca nu, cum puteam sa ratez asa ceva :) As fi vrut sa ma duc si eu la pescuit, dar cand am vazut ca pe langa taxa de participare trebuie sa ai si permisul de pescar vizat pe 2012 m-am lasat balta.
Era cam tarziu sa ma activez acum la final de sezon. Si bine am facut ca am renuntat, pentru ca... nu prea are balta peste, desi anuntul oficial era de "suprapopulare".

Oricum, daca tot am alergat azi prin parc, am dat si o tura sa vad "capturile" :) Noroc cu pozele pe care le-am capturat eu, ca altceva... nu prea...

Pescarul din imagine a avut norocul sa traga la sorti locul de pescuit cu nr. 1. Nu stiu ce noroc a avut la peste, ca nu l-am vazut prinzand.
Fir intins dar traista goala
Fir intins... dar traista cam goala...
liniste si pace
Am stat cateva minute si pe-aici, dar n-am avut noroc sa vad vreun peste scos din balta

relaxare in natura
Aici se cam relaxasera oamenii si cred ca erau multumiti ca au nimerit la umbra :)
umbra si liniste
Tot umbra si aici, tot liniste...
nu misca nimic
Oamenii de aici au avut noroc sa stea cu ochii-n soare dupa tragerea la sorti. Noroc ca debarcaderul era aproape, si berea la fel :)
cu ochii-n soare
Asta cred ca este gluma zilei. Nu stiu daca pana la ora 14 se aduna 5 kg de peste de la toti pescarii participanti.
gluma zilei
Aici am vazut prinzindu-se "peste" ... cam cat degetul aratator. Am si filmat, dar nu stiu daca vedeti "capturile", din cauza dimensiunilor


In concluzie cred ca a fost o afacere buna pentru
Ideea a fost buna, peste nu prea a fost :(  La ora aceasta Cupa Bibanu' este in plina desfasurare. Sper sa se fi schimbat norocul pescaresc si sa fie... fir intins!

Spor tuturor participantilor!

Etichete: , , ,