Penalizare ZeList?!?

Penalizare ZeList?!?
Am mai spus de cateva ori ca nu ma dau in vant dupa ZeList, insa atata timp cat are ceva folositor pentru mine il urmaresc. Ei bine, azi n-am avut ce urmari :) Zero pe linie...

Daca ma uit la widget imi arata o pozitie, dar daca ma uit la info... nimic-nimic.

Nu-mi dau seama daca asta se intampla doar la mine, pentru ca la alte cateva bloguri la care m-am uitat arata informatiile.
Sa fie oare zero pe linie pentru ca intr-un articol mai vechi am vorbit despre Ze(Ro)List :)

Sau pentru faptul ca, de curand, spuneam ca un clasament al blogurilor de genul BlogalInitiative este mai bun de ZeList, care pune greutate pe link-uri, nu si pe continut?

Eu n-as crede nici una nici alta, dar pana una alta ... nu prea stiu ce sa cred?!?

Voua vi s-a mai intamplat asa ceva?

Etichete: ,