Mergi la Profi? Ajuta o scoala!

Mergi la Profi? Ajuta o scoala!
Am avut norocul sa invat la o scoala de traditie din Craiova, Scoala nr. 22, actuala Scoala Mircea Eliade.

Am ramas cu amintiri placute din timpul celor 8 ani in care eu si sora-mea am fost "in 22", iar cand a venit timpul ca fetita mea Daria sa mearga la scoala, ghici ce scoala am ales? Scoala 22. Intamplarea a facut sa nimereasca tot in seria C, astfel incat a invatat in aceeasi sala de clasa in care am invatat si eu.

Fetita mea este la liceu acum, eu am terminat de mult facultatea, dar ma gandesc sa intorc o parte din binele primit, sa multumesc pentru premiile acordate in scoala si sa ajut scoala care ne-a indrumat primii pasi in viata de scolari si elevi.

Cum? Cu ajutorul unui concurs: Campania „PROFI te premiaza!” powered by Vodafone.
Regulamentul concursului este disponibil online, dar in cateva cuvinte iata mecanismul: de cate ori cumperi de la Profi, primesti puncte pe care le poti directiona spre o scoala din Craiova, care va fi dotata de organizatori cu un laborator informatic.

Deci de cate ori treci pragul magazinului Profi din Craiova - (Simplon, Strada 1 Decembrie 1918 nr.27) nu uita: Profi premiaza si scolile, dar si bloggeri :) Poti primi un premiu si in calitate de blogger participant la aceasta campanie.

Asa ca iti recomand sa PROFIti de campanie, sa-ti ajuti scoala si sa castigi premii! 

Spor!

Etichete: ,