Leapsa de cariera si de blogger


Leapsa de cariera si de blogger
Am primit de la Mistocareala o leapsa interesanta despre cariera de blogger.

Asadar iata intrebarile la care va invit si pe voi sa raspundeti:

1. De ce bloggingul?
Pentru ca sunt o persoana deschisa, imi place sa scriu si sa interactionez. Iar blogul este cea mai naturala cale de realizare.

2. Cate bloguri ai avut? Si cate ai momentan?
Unul am avut, unul am. Mai am unul pe care fac incercari, dar nu se pune de blog pentru ca n-are articole.

3. Care a fost primul tau blog? Si care este actualul?
Primul meu blog este si actualul :)

4. La ce varsta ai avut primul blog si ce varsta ai acum?
La 38 de ani am deschis actualul blog, vreo 2 ani n-am mai postat nimic, iar in ultimii doi ani am postat din ce in ce mai des. Si asa am ajuns la 42 (ani) si 1166 articole postate, in afara de acesta :)


5. Primul blog si-a atins apogeul pe care presupun ca l-ai stabilit? Dar actualul blog?
Inca nu si-a atins apogeul, dar inaintam incet spre obiectivul propus: cel mai bun blog pe platforma blogspot.ro.

6. Ce ganduri “urate” aveai cand ti-ai facut primul blog? Stiai ce te asteapta?
Ganduri "urate" n-am avut. Si nici nu stiam ca ma va prinde asa de tare bloggingul.

7. La inceput stiai ca se pot face bani din blogging?
Nu stiam si nici nu m-a interesat acest aspect.

8. Cati bani ai castigat din blogurile tale ? Si dupa cat timp de la infiintarea primului blog ai scos primii bani?
Bani n-am prea castigat, in schimb am castigat mai multe concursuri. De exemplu bilete de avion dus-intors Bucuresti - Paris.

9. Ai avut ganduri de abandonare a blogului? De ce ai vrut sa abandonezi?
Nu si nici nu cred ca o sa am astfel de ganduri.

10. Te-ai lasa de blogging? Daca da, care ar fi motivul?
Nici nu vreau sa ma gandesc la aceasta varianta si cu atat mai mult la motive.

Si leapsa merge mai departe spre
Spor!

Etichete: ,