Impresii de la Webstock 2012

Impresii de la Webstock 2012
Am fost vineri in premiera la Webstock. Multumesc lui Blogatu (La Multi Ani, ca a facut 33 vineri) pentru recomandare si lui Cristi Manafu pentru invitatie. 

Mi-a placut foarte mult conferinta. In primul rand mi-a placut organizarea. Fain-frumos, fiecare cu tag-ul lui, program clar si respectat, surprize din partea sponsorilor si multe lucruri interesante de bagat la cap. Chiar m-am mirat ca erau foarte putini care foloseau agendele puse la dispozitie de Vodafone pentru notite. Mi-am notat vreo 20 de pagini de agenda, din care am sa spicuiesc cate ceva.
Webstock 2012
De la gazde, Cristi & Cristi am auzit 2 idei interesante:

Primul invitat care a vorbit pe scena a fost chiar Cristian Gog, care ne-a lovit la cap cu mentalismul lui si cu o recomandare: Fake it until you make it!

"Bloggerul surpriza" a fost Martin Harris, ambasadorul UK in Romania si unul dintre putinii ambasadori cu blog.

A urmat Angus Slater, CMO Vodafone, care ne-a spus despre modalitatile prin care Vodafone se mentine pe primul loc in Social Media din RO.

Alex Tunaru ne-a spus despre #construim si Habitat 2012.

Madalina Uceanu - Starea Social Media in RO, d.p.d.v. al resurselor umane.

Dragos.ro - aplicatiile Vodafone foarte utile (cinemagia, utile.ro etc)

Mihai Holhos - ne-a vorbit despre Doza de Has  si Youtube.

Zoso - ca sa atragem participanti la un concurs, trebuie reguli putine si clare.

Despre aparitia lui Eduard Novak v-am zis ceva, dar am sa mai punctez o idee auzita de la campion:
"Daca as fi stiut ca aduc atata bucurie, as fi muncit mai mult!"
Am retinut si indemnul lui Eduard Novak: "Lucreaza in echipa, conteaza foarte mult".

Chinezu mi-a facut o surpriza si "m-a facut de ras" in public, blogul meu fiind pe primul loc intr-un clasament provizoriu la Campionatul national de blogging.
Campionatul National de Blogging
Au urmat 3 paneluri simultane, eu participand la Pro Blogging. Si daca eram dezamagit ca nu si-au luat prea mult notite, iata ca Dana chiar a transcris si Pro Blogging I
Pro Blogging I
si Pro Blogging II.
Pro Blogging II
Trebuia sa ne intoarcem in Craiova asa ca n-am mai ramas nici la finala Webstock si nici la Webstock-party, dar intai munca si pe urma distractia. Despre distractie va zic in urmatorul articol dedicat Webstock 2012.

Etichete: , , ,