Enjoy Webstock 2012


Enjoy Webstock 2012
V-am spus deja despre partea instructiva de la Webstock, acum sa vorbim un pic si despre socializare, distractii si surprize, o parte cel putin la fel de importanta.

HP ne-a facut poze cu gemenele alb-albastre, iar unul dintre norocosi (Lucian) a castigat o imprimanta HP cu sistem ePrint. Ceilalti ne-am bucurat de pozele printate si de acadele :)
E bine la standul HP Romania
O alta surpriza din partea celor de la HP au fost ... sedintele de masaj. Super!

masaj a la HP
Staropramen - berea bloggerilor - ne-a pus la dispozitie bere si (probabil) prima tastatura din lume facuta din cutii de bere. Acolo ne-am bagat e-mail-urile pentru a intra la tragerea la sorti pentru un weekend in 2 la Praga.
bere Staropramen
Doncafe ne-a rasfatat cu Webstock Cappuccino, Googleccino si Twittccino, ocazie cu care am baut si eu cafeaua nr. 10 pe anul asta :)
Webstock Cappuccino
Au mai fost si alte surprize si concursuri, la care n-am participat. De exemplu Huawei a pus la bataie 2 smartphones si alte premii, cu conditia sa convingi doua doamne 50+ sa foloseasca un smartphone Android.

Probabil ca partea cea mai consistenta a socializarii a fost Webstock Awards, iar culmea distractiei s-a inregistrat Webstock-Party la Le Chat Noir. Eram deja in drum spre Craiova cand au avut loc, asa ca de aici astept impresii de la voi.

In ceea ce priveste socializarea, m-as fi asteptat sa intalnesc mai multi dintre bloggeri bucuresteni cu care interactionez online. M-am intalnit totusi cu Emilentul,
poza cu Emilentul
m-am pozat cu Razvan Pascu, pe care-l citesc de multa vreme,
cu Razvan Pascu
am facut o poza cu o parte din echipa venita de la Craiova (am fost 5),
poza de grup Craiova
si am inchinat o bere in cinstea lu' Blogatu care a bifat borna 33.
Hai noroc si La Multi Ani!
Ca prima participare la Webstock a fost suficient, data viitoare sper sa nu mai ratez nimic :)

Spor!

Etichete: , , , ,