De toamna: cautari si schimbari

De toamna: cautari si schimbari
Fiind ultima zi de octombrie am facut un mic bilant blogosferic.
De prin aprilie am inceput sa tin unele statistici, iar dupa mai bine de 6 luni si peste 530 de articole pot sa trag si primele concluzii.

Am redus numarul de etichete astfel incat traficul generat de "search" sa fie mai targetat, chiar daca mai scazut. Chiar si asa, din totalul cautarilor care duc spre blogul meu, 6 din primele 10 cuvinte-cheie cautate au legatura cu Aloe Vera si sanatatea. Normal, avand in vedere ca blogul meu este Natural, ca Aloe Vera.

Drept urmare, in perioada urmatoare voi dedica mai multe rubrici sanatatii si nutritiei pe baza de Aloe Vera, astfel incat cei care cauta astfel de informatii sa fie multumiti de ceea ce gasesc la mine pe blog. Veti observa fara indoiala aceste schimbari, care se vor incadra natural in specificul blogului.

Alta concluzie a fost ca am avut mai multe postari lunare (peste 100 in octombrie), dar mai putine comentarii per articol, chiar daca statisticile de Like si Share s-au imbunatatit semnificativ.

Mai multe articole inseamna mai mult timp alocat pentru conceperea lor. Dar mai inseamna si mai putin timp dedicat comentariilor pe alte bloguri si implicit comentariilor primite de mine.

No comment! Aici voi lucra mai mult in perioada urmatoare.

Si inca ceva! Va multumesc pentru comentarii, incurajari si sfaturi!

Spor!

Etichete: , ,