Constient si Subconstient


Constient si Subconstient
V-am mai spus despre seminarul "Atrage abundenta in viata ta"
O idee importanta pe care am invatat-o de la Florin Pasat a fost ca desi constient afirmam ca vrem sa facem anumite lucruri, acestea se intampla numai daca si subconstientul e de acord cu asta. 

Adica numai daca acele lucruri s-au decantat de suficient timp in subconstient.

In fiecare secunda suntem bombardati cu 11 milioane de biti de informatie pe care-i captam prin "antenele" noastre: vaz, auz, miros, pipait si gust. Iar constientul nu proceseaza nici macar 50 biti/sec, astfel incat restul informatiei se duce in subconstient "neprocesata" constient.

Atentie deci cand merge televizorul in camera (la stirile de la ora 5) iar noi nu suntem atenti (constienti) la grozaviile de acolo. Tot ajung in subconstient, iar mai tarziu ne miram de unde avem anumite idei.

A propos de idei, mi-am amintit aceste lucruri urmarind videoclipul urmator:



L-am gasit la Daniel Roxin, unde aveti si textul clipului.

Spor constientizator!

Etichete: