Citeste bloguri, nu tricouri :)


Citeste bloguri, nu tricouri :)
Pentru ca la mine pe blog vinerea este zi dedicata concursurilor, iata un concurs interesant la Aura Rusu, la care mi-au sticlit ochii din prima. La concurs adica ...

Imi plac foarte mult tricourile si in afara de magnetii de frigider sunt al doilea element obligatoriu de adus dintr-o vacanta :) Acum nu trebuie sa mai plec in vacanta, pentru ca am gasit o sursa online de tricouri cu atitudine: Egluma.

Nu e gluma, chiar exista, preturile la tricouri sunt OK si in plus poti sa propui tu personalizarea. Dar pana sa ma gandesc eu ce mesaj personalizat as pune pe un tricou, am gasit un tricou hazliu cu mesaj pro-lectura.

De ce tricouri hazlii? Pentru ca sunt preferatele mele. Sa nu te miri daca plimbandu-te cu un astfel de tricou vei primi multe zambete si vei atrage atentia in mod placut.

Gandindu-ma putin, cred ca as face si o varianta cu mesajul din titlu, dar sa castig eu concursul ca idei am destule :)

Imi aduc aminte ca la prima intalnire cu bloggerii din Bucuresti, aveam un tricou negru personalizat, castigat la un concurs, iar Emilentul avea acelasi fel de tricou, dar pe fond alb. Daca am fi facut o poza in tricouri, am fi fost Yin si Yang :) Ei bine acum mi-as personaliza un tricou astfel incat sa fiu unic :)

Si daca primul tricou ar fi cu mesajul din titlu si al doilea ar fi secret (ca sa fie unic), atunci al treilea model ar fi ... Natural. Ca Aloe Vera. Adica mi-as face un tricou cu imaginea de Favicon a blogului.

Daca ai si tu astfel de idei sau daca iti plac modelele deja propuse, poti castiga 3 tricouri (personalizate cum vrei tu) participand la acest concurs.

Spor(t)!

Etichete: ,