Lecturi blogosferice utile


Lecturi blogosferice utile
Daca tot am fost 2 saptamani in vacanta, am impletit plaja cu lectura si am reusit sa termin cartea "Tehnici de comunicare in Social Media", autor Horea Badau.

Mi-a placut cartea, i-as fi dat si link autorului, dar nu-i merge blogul :(

Cartea o incepusem prin primavara, dar n-am reusit decat s-o rasfoiesc. 

In vacanta insa, fara alte stresuri, am buchisit-o ca lumea, mi-am luat notite si am citit-o de la cap la coada. Acum sunt la recitirea notitelor si la punerea in aplicare a invatamintelor.

Motivele din carte m-au convins si in curand imi fac cont si pe Twitter.
In afara contului personal pe FB, imi voi face si pagina Facebook, convins fiind tot de ceea ce am citit prin carte.

Sunt multe informatii utile pe care le-am gasit, printre care prime-time-ul in social media (08:00 - 12:00 dimineata si 18:00 - 22:00 seara) sau orele de varf ale activitatii pe Facebook: 11:00, 15:00 si 20:00.

Pe restul va las sa le descoperiti (si sa le aplicati) voi :)

Spor!

Etichete: , ,