Bunatati grecesti: caracatita


Una dintre bunatatile locale pe care le apreciez in vacantele din Grecia este caracatita (octopus).

Poti sa-ti cumperi caracatita si s-o perpelesti tu intr-o tigaie cu un strop de ulei de masline si cu o lamaie langa ...
Bunatati grecesti: caracatita
Sau poti sa mergi la o taverna, unde gasesti multe feluri pe baza de caracatita, inclusiv chiftele de caracatita.

Este foarte buna caracatita la gratar, pregatita cu ulei de masline si otet.
caracatita la gratar

Insa cel mai mult imi place "sun dried octopus grill", caracatita uscata la soare



caracatita uscata la soare
si apoi pusa pe gratar.
sun dried grilled octopus
Nici macar lamaie n-am vrut sa-i mai adaug, asa de bun este sosul propriu. Este mai "janghinoasa", cum zic eu, si desi este suficient de frageda, este mai "consistenta" decat varianta cu ulei si otet.

A propos de fragezime, ati vazut vreodata cum se fragezeste caracatita?
Eu am vazut in direct si zici ca ala care-o loveste cu sete de stanca are ceva personal cu ea :)

Am gasit si un video, desi tipul de aici este mai bland :)


Pofta buna!

Etichete: , ,