Bunatati grecesti ... baubile


A propos de "Esti iubibila", bunatatile grecesti pot fi si baubile (Ouzo, Metaxa, Tsipouro, bere Mythos, vin APELIA). 

Desi nu sunt mare amator de tarii, cand sunt in Grecia imi place sa beau Ouzo, iar la intoarcere in tara imi iau o sticla de Metaxa, sa am pana anul viitor.
Ouzo, Metaxa si tuica greceasca
Despre Ouzo se spune ca este singura bautura alcoolica nefalsificabila, deoarece se albeste instant daca incerci sa "completezi" fraudulos cu apa :)

Pour les connaisseurs exista si Tsipouro, pe care eu l-am gasit prima data prin Thassos numit in paranteza "local Ouzo". Mi-am cumparat si eu din magazin pentru acasa, dar surpriza, era un fel de tuica. Si nici nu se albea daca adaugam apa. Anul asta am dezlegat misterul. Tsipouro este o bautura distilata obtinuta din struguri si poate fi de doua feluri:
Acum ca am terminat cu tariile, pana sa trecem la bere sa adaug un vin rosu-sec, intr-o butelca generoasa de 1,5 litri la doar 3,48 Euro.
vin rosu-sec
Am gasit mai multe tipuri de bere greceasca Mythos, Alfa si Vergina, dar dintre toate mi-a placut doar berea Mythos.
bere Mythos
Cam acestea sunt bunatatile grecesti baubile pe care le-am incercat eu, bineinteles alaturi de caracatita, scoici sau alte bunatati grecesti "mancabile" :)

Spor!

Etichete: , , , ,