Am revenit din vacanta ...

Am revenit din vacanta ...
Gata ... s-a termintat si vacanta mea :(

Dupa 15 zile de absenta din blogosfera am revenit ... la tanc. Nu v-am uitat chiar de tot, iar articolele planificate si-au facut treaba. Azi am aprobat si comentariile (pentru care va multumesc) si ma reconectez treptat la blogosfera.

Am fost in vacanta in Grecia, deconectat de la tot ce inseamna mobil, TV, calculator, Internet, FB etc., dar conectat la natura, mare, soare si cele corespunzatoare intr-o vacanta greceasca :)
Aparatul foto l-am folosit insa, asa ca mai multe detalii despre cum a fost voi posta in zilele urmatoare.

Pana atunci sa ma bucur ca am venit la tanc ca sa ciocnesc o bere cu stimabilul Chinezu in Craiova.

La TEDxYouth@Craiova nu ajung (sunt la job, in prima zi de lucru dupa 15 zile de vacanta : ) insa va recomand sa va duceti daca aveti posibilitatea.

Spor!

Etichete: , , ,