Craiova Blog Meet ... august

Craiova Blog Meet ... august
Cum-necum am reusit sa ne intalnim si in lunile de vacanta.

Blog Meet de vacanta
Geordan - Capra Mea s-a intors din Germania si Olanda la tanc pentru blog-meet.
Mircea - Vreau Pizza a venit din weekendul de la munte direct la intalnirea blogosferica.

Cretu si-a facut timp pentru ultimul blog-meet inainte de nunta :)
Blogatu n-am mai fost la Bucuresti sa castige Campionatul National de Gratar (categoria bloggeri si mass-media), asa ca a spus prezent.

Andrei - Evolve a reusit si el sa vina asa ca am reusit sa fim 6 masculi cu prezenta online si inca un prieten neposesor de site/blog, dar cu chef de taina si bere :) La final ma consemnez si eu, natural.
Pana sa vina ceilalti m-am jucat un pic cu luminile si umbrele de la Gringo. Iar dupa ce ne-am strans ... am combatut pe motive de bere, pizza, politica si vacante :) Au avut gust toate :))
hidratare dupa sport
Si am votat o imbunatatire importanta a blog-meet-urilor viitoare. Inainte de fiecare blog-meet sa avem o intalnire sportiva: fotbal, basket, tenis de masa de ce nu si alergari in parc :) In septembrie va fi ping-pong.

Daca va place locatia si atmosfera va invitam in septembrie tot la Gringo. Urmatorul Craiova Blog Meet va avea loc duminica, 16 septembrie ora 20, iar in deschidere, de la ora 17, tenis de masa.

Ne gandim sa facem un blog-meet oltenesc mai extins, la care nu mai acceptam refuzuri din partea bloggerilor olteni din Bucuresti sau de aiurea. Iar in octombrie sa luam cu asalt Bucurestiul ca revansa la blog-meet-ul din septembrie.

Ce ziceti?

Etichete: , ,