Transforma ambalajele in ... Ford Ka!

Transforma ambalajele in ... Ford Ka!
Azi este ultima zi din campania Ai colectat, ai castigat. Si ultima sansa pentru a participa la tragerea la sorti pentru un Ford Ka.

Ce trebuie sa faci? Sa aduni 10 ambalaje reciclabile, sa le depui in recipientele EcoRom iar codul de pe tichetul razuibil primit de la promoteri sa-l introduci pe ColecteazaSelectiv.ro.

In linkurile de mai jos aveti pasii, iar daca eu am reusit sa adun de marti pana joi 20 de ambalaje numai din apa bauta la serviciu si acasa si de la dozele de bere adunate prin casa, sigur poti si tu. Mai ales ca e canicula si mai ales ca fiind sambata, zi de casa si de curatenie, sigur gasesti 10 ambalaje.

Acestea fiind spuse, sa concluzionez cum am inteles eu aceasta actiune. Un mic bilant de campanie despre ce am scris, ce am facut si ce am castigat.


Cu acesta inclusiv, am scris 5 articole despre actiune:
Am vazut ca au fost citite de cateva sute de vizitatori ai blogului, sper ca macar o parte sa-mi fi urmat exemplul. Feedback am doar de la colega mea de serviciu, care, drept dovada, mi-a aratat si evantaiul primit.

Ce-am facut? Am zis ca exemplul personal face mai mult decat 1000 de cuvinte scrise pe blog, astfel incat am adunat, presat si depus peste 60 de ambalaje in recipientele EcoRom.

Am castigat in primul rand din participarea in campanie. Apoi am castigat si un premiu de consolare si un premiu instant. Nu in ultimul rand sper sa folosesc cele 6 sanse la tragerea la sorti pentru a castiga o zona de picnic pentru Craiova sau de ce nu, un Ford Ka pentru mine (ca pentru mine, asa :)

Spor!

Etichete: , , ,