Referendu-v-as pe toti ...

Referendu-v-as pe toti ...
Ca sa intelegeti mai bine sa spun de la inceput ca fata de liberali am sentimente amestecate, iar pe PSD-isti nu prea-i suport. Cu toate astea inteleg de ce USL-ul ia masurile de schimbare a structurilor portocalii. Dupa experienta guvernarii Tariceanu cu piedicile aferente puse de presedinte, acum oamenii netezesc pur si simplu calea.

Nu discut despre schimbarea Blaga-Anastase, ba chiar debarcarea Robertei mi se pare un exercitiu de matematica democratica. Ma refer la suspendarea lui Basescu.

Am initiat o dezbatere si pe GBdR in care as fi vrut sa stiu mai multe pareri pe cel putin 3 directii:
Am sa raspund si eu la ele, dar as vrea si alte pareri.


1. Data trecuta nu m-am dus, pentru ca am considerat ca daca ma duc si votez in vreun fel, avantajez o parte a hotilor in dauna celorlalti. Si cum eu sunt o persoana echilibrata, m-am abtinut. Nici acum nu sunt hotarat si mai jos veti vedea de ce.

2. Imi este foarte greu sa gasesc 3 lucruri cu adevarat bune facute de Basescu ca si presedinte. Ma gandesc totusi la rolul presedintelui in negocierile cu FMI si la faptul ca Romania a traversat criza mai bine decat alte state.

Condamnarea comunismului pentru care l-au laudat multi a fost mai degraba o miscare de imagine, fara urmari practice.

Ca tot am ajuns la practica, faptul ca au inceput sa ajunga in justitie si sa fie condamnati rechinii mari este de laudat, dar n-as pune meritele in dreptul lui Basescu din mai multe motive. Justitia nu este in fisa postului, iar din tabara portocalie n-a cazut decat plevusca. Am mai zis despre justitie ca mai avem de asteptat si pana se completeaza careul de asi ... mai este. Si loc si timp.

3. Ei, aici la lucruri rele se aduna mai usor. In primul rand nu mi-a placut stilul de conducere securist instaurat de Basescu. Inteleg ca un comandant de nava are anumite deprinderi, dar tara este ceva mai mult decat o nava sau decat o flota. Mi-a displacut profund manipularea in scop electoral pe care a practicat-o presedintele in prea multe ocazii.

Pentru ca de multe ori masurile economice se anuntau de la Cotroceni, in spatele presedintelui-premier am sa pun si impozitul forfetar. Mie mi s-a parut culmea prostiei si a incompetentei. O astfel de masura din care sa piarda si IMM-urile si bugetul ... mai rar. Mai ales venita dintr-o directie declarata de centru-dreapta.

A propos de masuri economice, m-a scarbit indarjirea cu care Basescu a pedalat pe directia Gold Corporation Rosia Montana.

Nu in ultimul rand i-as reprosa presedintelui sfidarea parlamentului si pozitiile de forta pe care acum le condamna la USL. Un jupan care a vrut sa comande peste tot si a folosit toate parghiile se plange acum de exact aceleasi lucruri.

M-au deranjat foarte mult si declaratiile jignitoare la adresa Regelui Mihai si lipsa de la sedinta reunita a camerelor Parlamentului in care Regele Mihai a adresat un mesaj catre tara. 

Si cu toate ca parerile rele sa aduna mai repede, nu sunt hotarat in vederea referendumului. De ce?

Pentru ca imi aduc aminte ca Basescu a devenit presedinte din disperarea romanilor de a scapa de caracatita rosie a PSD-ului lui Nastase si Iliescu. 
Pentru ca nu sunt convins ca un Basescu inlocuit cu Antonescu va insemna automat o schimbare in bine. Pentru ca nu vreau sa-mi asum legitimarea unei camarile in dauna celeilalte.

Ca sa concluzionez ... Referindu-ma la hoti, referendu-v-as pe toti!!!

O schimbare adevarata ar fi modificarea constitutiei si roluri clare pentru puterile statului. Daca ar fi dupa mine, cea mai buna modificare ar fi revenirea la monarhie. Asa am sti macar ca primul om in stat nu este angajat si partizan politic.

Ar fi o idee sa ma duc la referendum numai pentru a scrie pe buletinul de vot: Monarhia salveaza Romania! 

Asa referendumul ar avea un sens si pentru mine.

Etichete: ,