Pazea ca vine ... leapsa pe sine

Pazea ca vine ... leapsa pe sine
Tine-te bine ... ca vine ... leapsa pe sine!

Ieri am calatorit cu trenul si tot gandindu-ma de cand n-am mai mers cu CFR-ul, mi-a venit ideea unei lepse.

Asadar iata care sunt intrebarile:

1. Cand ai mers ultima data cu trenul? Mergi frecvent?
Ieri am mers. Merg atat de frecvent cu trenul incat nu-mi mai amintesc cand a fost penultima data :)

2. Cum ti se pare mersul cu trenul?
Mi se pare cu mai putine griji decat sa mergi cu masina, dar si mai scump in anumite conditii.

3. Cand ai apela la tren in defavoarea masinii?
Daca ar fi sa merg singur la Bucuresti, este mai ieftin cu trenul. Daca trebuie sa mergem 3-4 la Bucuresti, este mai ieftin cu masina.

4. Ai mers vreodata cu nasu'?

Da, in studentie. De mai multe ori. Dar o singura data ne-au amendat de ne-am resetat obiceiul :)
Culmea, atunci cand am luat amenda am fi vrut sa luam bilete dar la casa ne-au spus ca nu mai sunt. Fusesem in Apuseni cu corturile si asta se intampla la intoarcere. Aveam bilet pana la Craiova, dar trenul fiind rapid am vrut sa ne luam si suplimente si locuri. Nu ne-au dat pe motiv ca nu mai sunt locuri. Am vazut vagoanele goale si am urcat. Era supra-control, de-aia "nu erau" bilete.

5. Stii noile denumiri ale trenurilor?
Nu, eu sunt tot pe sistemul vechi cu personal, accelerat, rapid si intercity. Astea cu regio, inter-regio etc. nu le pricem.

Si leapsa pleaca ca trenul spre
Spor!

Etichete: ,