Alte ingrediente: bun-simt, utilitate, calitate, optimism.
Fara E-uri, dar cu cateva EU-ri:
Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei

Leapsa orasului tau

Probabil ca fiecare dintre noi are cu ce se lauda in orasul in care locuieste. Exact asta este tema lepsei de azi. Daca te-ar vizita un prieten (din alt oras sau din strainatate), ce locuri din orasul tau i-ai recomanda? Care este dupa parerea ta Top 10 (sau macar Top 5) locuri de vizitat?
Mai ales pentru un vizitator strain, cred ca sunt locuri obligatorii de vizitat, pentru a avea o imagine completa despre Craiova.

Voi unde v-ati duce prietenii care va viziteaza orasul?

Leapsa merge mai departe spre
Spor!

24 de comentarii:

  1. Si eu am sa o fac!:>:d Chiar la noapte..draga:)Ms si de nominalizare:D

    RăspundeţiȘtergere
  2. ma bag si eu s-o fac, chiar in seara asta :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. http://spanac.eu/leapsa-orasului-tau/

    na man :))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai citisi ma ce scrisai?
      daca da, lauda-ma, ca mi-a murit laudatorul...

      Ștergere
    2. Ce spanac, ca ti-am comentat acolo. Tu nu aprobi toate comentariile? Sau a intrat la spam? Ia baga o verificare ...

      Ștergere
  4. Pai in Targoviste ar fi de vazut cam asa:
    - Mitropolia
    - Manastirea Dealu
    - Teatrul Bulandra
    - Cladirea Pavcom, e destul de impunatoare
    - Parcul Chindia cu locurile adiacente..
    Cred ca mai sunt, dar nu atat de importante.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Am fost in Targoviste doar in trecere spre Sinaia, Predeal sau Breaza. Daca am timp de zabovit imi voi aminti lista ta. Spor!

      Ștergere
  5. Cum orasul meu de bastina e Slobozia, dar mi-am petrecut mai mult timp in Bucuresti decat in el, voi onora leapsa scriind despre Bucuresti. Celelalte lepse de la tine vor fi gata cat mai curand.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok, dar cred ca ar fi interesant de scris si despre Slobozia (nici aici n-am fost). Despre Bucuresti vor scrie mai multi :)

      Ștergere
    2. Las cunoscatorii sa scrie despre Slobozia, eu nu-i cunosc atat de bine povestile. Intre timp, iata leapsa: http://www.ideisiidei.ro/leapsa-orasului-tau/

      Ștergere
    3. Tu chiar ai facut un ghid :) Multumesc!

      Ștergere
  6. Sa stii ca si Muzeul Antipa din Bucuresti este destul de ok de vazut,de asemenea Herastrau,este un parc mare...daca doreste sa se plimbe..

    RăspundeţiȘtergere
  7. nu e ma nimic de la tine.
    nici in spam nici la pending nici la trash.
    e inexistent....

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cudesno! Mai scriu inca o data, desi nu stiu daca mai am inspiratia de aseara :)

      Ștergere
  8. Eu o sa iti recomand urmatoarele locuri daca vei veni in Iasi:
    1. Gradina Botanica;
    2. Parcul Copou;
    3. Mitropolia Moldovei si Bucovinei;
    4. Bojdeuca Ion Creanga;
    5. Palatul Culturii
    .........................
    Si ar mai fi. Daca vii vreodata in Iasi, o sa iti fiu ghid. Promit

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! O sa ajung si in Iasi, dar cine stie cand :) Spor!

      Ștergere
  9. http://andrew-smith1988.blogspot.ro/2012/07/leapsa-x-2.html Cu scuzele de rigoare pentru intarziere..

    RăspundeţiȘtergere

Comentati va rog. E democratie :)
Va place? Un Like, e gratis :))
Vreti sa va mai placa? Apelati la abonare blog prin e-mail. Tot gratis :)))

 
toateBlogurile.ro