Leapsa dulce si fructuoasa ...

Leapsa dulce si fructuoasa ...
Am primit de la Emil o leapsa ce trebuie neaparat fructificata.

1. Care este fructul tau preferat?

Greu de spus, pentru ca le prefer pe toate. Dar am sa spun "fructul zilnic", pentru ca prefer sa mananc zilnic un fruct.

2. Care este fructul care te reprezinta cel mai mult?

Natural, as zice Aloe Vera ... daca ar avea si fructe. Dar cum  Aloe Vera face decat flori, nu prea merge raspunsul. Insa Aloe Vera merge perfect cu fructe de padure, cu rodie si mangostan, asa ca ma opresc la ele.

3. Care este fructul care nu-ti place deloc?

Imi plac toate fructele, dar nu-mi plac in general fructele glasate si/sau glazurate. Pai ori fructe ori zahar?!?

4. Ce fruct nu ai mancat deloc pana acum si ti-ai dori?

Am vazut mai multe fructe ciudate de prin Brazilia. Nu mai stiu cum se chemau, dar le-as gusta.

5. Fructe exotice sau fructe autohtone?

Nu stiu cat de exotice mai sunt acum portocalele si bananele, daca se gasesc in orice zi la supermarket. Asa ca ar fi mai potrivit termenul "de import". Prefer fructele autohtone de obicei si pe cele exotice (externe) iarna.

6. Asociezi unele fructe cu altceva decat cu gustul lor?

Da, le asociez cu whiskey cand fac salata de fructe. Iar lubenita sau pepenele galben merg foarte bine asociate cu ouzo. Parerea mea!

7. Si ultima intrebare trebuie sa fie stupida: daca urasti pe cineva si ar trebui sa arunci cu ceva in el, cu ce fructa ai arunca (sa zicem ca nu ai “oua si rosii” si trebuie sa te bazezi doar pe fructe)?

Heheheheeeee ... raspunsul este evident: cu ... o duda! Daca e vorba de "o fructa" si cu mai multe dude, daca vorbim despre fructe. As arunca si cateva vorbe "fructate": "Da-te ma-n ... duda mea!" ... Acum pe bune, dudele alea negre si mari sunt zemoase si foarte lipicioase. Plus ca pateaza ca naiba.

Si leapsa fructata pleaca duduind spre:
Spor la leapsa fructelor!

Etichete: , , ,