Hai la bere! Izvor vere ...

Hai la bere! Izvor vere ...
Ba vere, daca nu trece Caravana Staropramen prin capitala Olteniei, ia sa trec eu la fapte. Si la bere. Pai decat sa fac spume in Craiova pe caldura asta, nu mai bine ma duc eu dupa caravana in Capitala?

Caravana Staropramen si-a inceput traseul in Bucuresti, joi si vineri la Real Berceni, sambata la Zona de Gratar Belciugatele iar duminica la Terra Park. Si cum sambata asta ajung in Bucuresti, ma gandesc sa le pregatesc o ambuscada in Zona de Grătar Belciugatele :)

Or cunoaste praghezii secretele berii, ca doar sunt berea pragheza #1. Dar si eu cunosc secretele unei ambuscade. Pentru o ambuscada reusita trebuie sa lovesti capul si coada caravanei, ca sa-i prinzi la mijloc.

Si ma gandesc sa-i lovesc la cap cu o urare olteneasca: 

Bere ai venit, vere!

Si pana sa se dumireasca ei care-i treaba cu bere-vere, sa le blochez si retragerea.


Stiu eu un blogger oltean de Bucuresti care duce multa bere. Mare om, mare caracter si proptit in spatele caravanei va face mare minune. Asadar dupa ce le blocheaza si Emilentul retragerea, arunc asa la misto un capac de Staropramen ... pe post de semnal de atac. Si-atunci sa vezi buluc oltenesc ... care cu spanac, care cu un neuron la momentul meu potrivit si la ce nu te-astepti :)

Asta da ambuscada imbarligata la Belciugatele! S-o tina minte si la anu' sa faca bine si sa treaca prin Craiova, ca oltenii sunt iuti la manie si aprigi scurgatori de bere.

Hai noroc si la mai mare! 
Staropramen da racoare!
Iar oltenii dau tarcoale :)

Cand terminam tarcoalele mai bem o bere si pe urma mai vedem daca mai vedem :))

Nu ma supar daca ne dau o gura de ajutor si ceilalti de la Bucuresti#1 BlogMeet, ca bine ne-am mai simtit!

Etichete: , , , ,