Craiova Blog Meet ... de cuptor

Craiova Blog Meet ... de cuptor
Salutare tuturor, a fost si blog-meet-ul din luna lui cuptor.

Dupa cum vedeti n-am fost chiar atat de numerosi, insa este de inteles avand in vedere ca suntem in perioada de vacante, concedii si alte relaxari. Ne-am pitit de caldura in Gringo la subsol si am combatut canicula cu b.r.r.c. :)

Am fost prezenti urmatorii:
Trebuie mentionat ca data initiala pentru Blog-Meet fusese pentru sambata, dar pentru ca 3 dintre cei prezenti n-ar fi ajuns, am impins intalnirea duminica seara. Din mutarea asta l-am pierdut pe Blogatu, care a fost absent motivat. Tocmai se intorcea de la Bucuresti cu premiul pentru cel mai bun blogger de la Campionatul National de Gratar Golden Brau. Asta da absenta! Cu felicitari!

La  Cretu se micsoreaza AMR-ul pana la nunta, asa ca l-am pus absent motivat de data asta ;)

Avand in vedere ca in weekend-uri lumea mai pleaca la un munte, gratar etc., am stabilit ca intalnirea din august sa fie tot intr-o duminica. Pe 12 august, ca sa aiba timp blogarimea sa se replieze spre Craiova.

Pe langa bere si saratele am mai discutat despre proiectele viitoare si se vede treaba ca bloggerii nu duc lipsa de idei. Chiar daca n-am fost mai multi, m-am bucurat ca printre noi si-a facut aparitia Sergiu si sper sa-l vedem si la urmatoarele blog-meet-uri.

Ne gandim si la o urmare fotbalistica a primei intalniri Bloggeri vs. jurnalisti, dar sa mai scapam de canicula :)

Pana atunci, spor(t) si inspiratie!

Etichete: ,