Va mai amintiti primul examen?

Va mai amintiti primul examen?
Pentru ca ieri n-am mai facut rubrica de Blog and roll (din motive obiective, vedeti voi mai incolo), aceasta leapsa o lansez tuturor cititorilor blogului fara sa-i mai nominalizez.

Asadar, iata care sunt intrebarile ...

1. Mai tineti minte primul examen? Cum a fost?

Ehehehe, cand am dat eu primul examen era pe vremea lui ceasca, atunci cand se dadea si treapta I si treapta a II-a :) A fost ... demult.

2. Aveati emotii doar inainte de examen? Sau si in timpul examenului ... si dupa, pana la rezultate :)


La mine emotiile durau doar pana cand vedeam subiectele. Pe urma intram in atmosfera si ... gata.

3. Care examen il tineti minte cel mai bine?

Cel mai bine am retinut prima proba - Analiza matematica - la examenul pentru intrarea la facultate. A fost chiar in 1989. Ne-au dat niste subiecte de la Spartakiada sau Balkaniada, ceva de genul asta, asa incat au fost decat 4-6 note peste 5 in toata facultatea. Asa de linistit am fost dupa prima proba incat a doua zi cand m-a trezit taica-meu sa merg la proba a doua nu stiam ce are cu mine de ma trezeste. Nu era analiza punctul meu forte asa ca n-am fost foarte afectat, mai ales ca toti spuneau ca n-au facut nimic ;) 

Asta a fost leapsa, care pleaca spre toti cei care doresc s-o examineze ;)

Ca sa intelegeti ce-mi veni cu leapsa de examn (si de ce n-am mai facut rubrica de Blog and roll), am sa va spun ca azi am avut primul examen in calitate de ... parinte. Daria a avut azi primul examen, Limba Romana - proba scrisca - la Evaluarea Nationala. Asa se numeste acum examenul pentru intrarea la liceu ;) Recunosc ca am avut cateva emotii, nu neaparat pentru ce va face Daria ci pentru evenimentul in sine.

Bafta la examene!

Etichete: ,