Specializare Tehnician Nutritionist

Specializare Tehnician Nutritionist
Daca ati observat ca saptamana trecuta am fost mai putin prezent pe blog/FB, sa stiti ca am avut motive serioase. Ieri am avut examen la cursul de specializare Tehnician Nutritionist.

Cursurile ANATECOR le-am facut in weekend-uri, cu lectori extraordinari, iar examenul a fost tot in weekend.

Acestea au fost modulele pe care le-am parcurs
Examenul a fost scris (grila) si oral. Am trecut cu bine examenul, acum astept nota si certificatul de absolvire. Certificatul este eliberat de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si CNFPA (Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor) numit mai nou ANC - Autoritatea Nationala pentru Calificari si este recunoscut in Uniunea Europeana.

Daca aveti posibilitatea sa participati la vreun curs, seminar sau conferinta ANATECOR, va recomand sa nu ratati ocazia.

Spor!

Etichete: , ,