Siguranta rutiera


siguranta rutiera
Particip in premiera la un concurs in care trebuie sa ghicesc clientul ... adica nu trebuie sa dau link spre sponsor :)
Mi-a placut ideea de a ghici clientul, dar si subiectul: importanta masurilor de siguranta pentru prevenirea accidentelor auto.

De multe ori am probleme cu fetita mea sau cu prietenii in a-i convinge sa poarte centura de siguranta in oras, mai ales vara cand este cald. Ca e prea cald, ca mergem incet ... sau alte motive pe care le cunoasteti (spuneti) si voi. Din pacate am si un contraexemplu real pe care-l dau in astfel de cazuri. 


In oras, colegi de-ai mei cu masina, cei din fata cu centura, colega din spate fara centura.
Rezultatul la impact: tripla fractura la picior si dubla fractura la umar, cu toate greutatile de recuperare care au rezultat de aici. Iar cei din fata n-au avut probleme serioase, avand centura.

Puteti spune ... centura de siguranta nu este o metoda de prevenire a accidentelor ci mai degraba de limitare a efectelor accidentelor. Eu zic ca face parte din preventie, alaturi de alte metode pe care le voi aminti probabil intr-o postare viitoare.

Ca sa ghicesc sponsorul/clientul m-am uitat peste premii si zic si eu asa, fara link: Vesta.ro, care previne imprevizibilul ;)

Spor si drum usor!

Etichete: ,