Postez si Plantez la CBR#4

Postez si Plantez la CBR#4
Asa cum anuntasem, azi am schitat Proiectul Postez si Plantez la Craiova BlogRoll #4.

A fost singurul proiect prezentat azi si poate de aceea am avut mai mult timp la dispozitie, sa-l analizam si sa-l disecam.


si postam dar si plantam
Dupa ce am detaliat liniile proiectului si beneficiile pentru comunitate, ONG-uri, bloggeri si mediul de afaceri, am cerut parerea celor prezenti la inatlnire.

asteptam pareri
Lucian Prejbeanu si-a aratat sprijinul prin promovarea pe Craiova Forum  viitorilor sponsori: 1 000 de afisari gratuite pentru fiecare copac plantat.

Andrei Boiangiu, de la Asociatia Evolve ne-a indicat o directie de finantare a unor astfel de proiecte comunitare si disponibilitatea implicarii in proiect a asociatiei pe care o conduce.

Mihai Firicablogger si redactor sef la Saptamana in Oltenia si-a manifestat disponibilitatea pentru sprijinirea actiunii si ne-a propus sa punem pe hartie ideile, pentru a contura un proiect cu care sa ne adresam sponsorilor/finantarilor disponibile. In principiu intr-o saptamana sa ne reintalnim si sa discutam proiectul comun.
discutii constructive
Mircea - Vreau pizza a propus ca acest proiect sa fie asociat cu alte actiuni online existente (Craiova Forum) sau in curs de aparitie (Blogger Magazin).

Geordan a fost de acord ca o astfel de actiune merita sprijinita si mediatizata in primul rand de bloggeri si nu in ultimul rand de toata comunitatea locala.

Impreuna cu Dragos - Nebunia am trecut in revista cateva locuri din Craiova unde se simte nevoia plantarii unor copaci.

Concluzii:
prezentarea proiectului
Pana atunci insa ne vom mai intalni ca sa punem pe picioare proiectul Postez si Plantez in Craiova.

Multumesc Blogatu pentru poze. Revin cu detalii despre toti participantii prezenti cand primesc lista de la Cretu. Eu fiind cu prezentarea, Cretu s-a ocupat de prezenta :)

Spor!

Etichete: , ,