Cum am gratarit cu Golden Brau

Cum am gratarit cu Golden Brau
Spuneam ieri ca a fost cea mai grea zi ... Acum sa detaliez de ce. De campionat :)

Ne-am trezit cu noaptea-n cap. Intr-o zi de sambata sa fii la 9:30 la Real, nu e chiar realist :)
Si iata-i pe cei 4 micichetari batand la portile afirmarii...
batand la portile afirmarii
Cioc-cioc! Suna bine asa ca hai sa ciocnim :)


Daca tot ne-am trezit devreme, am fost prima echipa inscrisa in concurs: Craiova BeerMeetch
Craiova BeerMeetch
Frate, treaba serioasa. Inscriere cu buletinul, reguli stricte, semnat declaratie pe proprie raspundere si asa mai departe.
declaratie pe proprie raspundere
Sa nu radeti de poza lu' Cretu :)

Odata inscrisi, am aflat ca trebuie sa revenim la ora 13, cand incepe prima serie a campionatului. Si ce sa facem pana atunci? Cum serviciul meu este aproape de Real si avem masa de ping-pong, am bagat o tacaneala cu bere. Bere Golden Brau, evident.
ping-pong cu bere
Pana la 13 ne-a venit foame de atata bere cu ping-pong, asa ca am pregatit repede si o omleta.
ne-a cam venit foame
Si iata-ne din nou la Real, unde ni s-au explicat regulile, si am primit tricouri de concurenti (cei care au incaput in ele :)
tricouri de concurenti
La "standul de lucru", prima lovitura: Nu aveam de pregatit mici, iar noi ne numeam Craiova BeerMeetch.
standul de lucru
Am trecut peste asta cu cate un pahar de bere rece si ne-am pus pe treaba. Ne-am fotografitat, ne-am spalat pe maini, am spalat ustensilele si hai sa gratarim.
echipa de soc
Eu m-am ocupat cu legumele: dovlecel si vanata, pe care le-am feliat pe lung si le-am pus pe gratar.
dovlecei si vinete la gratar
Ne propusesem ca daca avem legume sa facem un fel de crocodil. Ingredientele pentru friptura au fost un cabanos, un piept de pui si o pulpa. Le-am folosit pe toate, dar pe "platoul oficial" am pus doar crocodilul cu picioare de cabanos, bucata de pui si o ceapa coapta la gratar.
Croco-beat la gratar
Platoul s-a numit Croco-beat si a aratat cam ca in imaginea de mai sus, cu unele imbunatatiri de estetica.

In calitate de capitan de echipa am prezentat platoul juriului format din moderator, maestru bucatar si maestru berar. Juriul a punctat pe parcursul pregatirii gratarului, a deliberat in functie de prezentarea si aspectul platoului, a gustat din fiecare platou si in final a dat verdictul.

Nu ne-am calificat mai departe, trebuia sa iesim pe locul 1, iar noi am fost pe 2. Asta este, totul a fost pe bune, iar cei care au castigat au meritat.
am iesit pe locul 2
Le-am urat succes in finala de azi, am facut o poza cu Americanu',
poza cu Americanu'
am gustat si noi ce pregatisem si inapoi la standul de inscriere pentru pozele oficiale.
Ne-am pozat si cu premiile de consolare...
premiile de consolare
... ne-am luat la revedere de la fetele Golden Brau...
fetele Golden Brau
si ne-am indreptat in pas alert spre un alt eveniment.

A fost distractiv, ne-am implicat si am castigat... o experienta frumoasa cu Golden Brau.

Hai noroc si la mai mare!

Etichete: , , , , ,