8 ani de talent la Craiova Forum

8 ani de talent la Craiova Forum
V-am spus ieri ca revin cu amanunte de la petrecerea Craiova Forum 8 ani... si exact asta fac.
Hai noroc de la masa bloggerilor!
Noi am avut o masa oarecum a bloggerilor

iar la intrare am primit tricouri corespunzatoare si bonuri de bere si mici. Plus mai tarziu din partea casei un platou de bunatati - yam-yam :)
platou de bunatati
Nici noi n-am stat degeaba. Geordan a prezentat evenimentele...
Geordan a prezentat evenimentele
Blogatu s-a bagat la concursul de flotari...
concursul de flotari
iar eu cu Cretu ne-am bagat la "Craiovenii au talent" :) Cretu' cu rasu, iar eu, natural, am facut o jonglerie portocalie. (Blogatu a filmat, eu sunt de la min 06:45, dar merita urmarite toate talentele :)

Ca sa apreciati mai bine prestatia cu portocalele, sa mai spun ca venea dupa vreo 5 - 6 beri la bord :)
jonglerie cu portocalele
Pe parcurs ne-am adunat si mai multi bloggeri. Au mai venit Dragos - Nebunia
Iulian Fira si Dragos Nebunia
si Dana Ilie cu care mai vorbisem pe bloguri.
poza cu 2 Dani: Dana Ilie
Au fost tot felul de concursuri, trageri la sorti si tombole, care au culminat cu un concurs de tricouri ude, soldat cu o excursie in Malta.
concurs de tricouri ude
Lucian le-a udat pe fiecare cu o stropitoare ... ca sa creasca ... Si ele si interesul juriului :)
Lucian cu stropitoarea
Dupa aceea fetele au prins curaj si s-au udat singure cu cate o halba cu apa si gheata :) ...
halba cu apa si gheat
... ca sa-si intareasca increderea in ele ;) Daca tot au fost Sanzienele si obiceiurile cu udatul paparudelor, a fost o traditie bifata cu succes ;)
In urma votutilor celor prezenti a castigat concurenta cu numarul 1, Antonia, care ne va reprezenta cu cinste in Malta.
Antonia - concurenta cu numarul 1
Antonia a primit si votul meu si a avut amabilitatea sa facem o poza impreuna.
poza cu castigatoarea
Blogatu a filmat si concursul de tricouri ude. Enjoy!
Mai multe poze aveti aici, azi am zis doar sa punctez cateva momente.

Multumesc Mircea pentru pozele pline de talent :), ti-am facut si eu una ;)
poze pline de talent
La Multi Ani Craiova Forum!

Etichete: , , , ,