Duminica am luat-o la sanatoasa

Duminica am luat-o la sanatoasa
Exact, duminica am alergat in Parcul Tineretului din Bucuresti la Crosul Fii Sanatos cu Aloe Vera.
Sincer sa fiu, dupa ploaia care a fost sambata in Bucuresti, ma asteptam ca a doua zi sa alerg cu tubul de scafandru :)

Sambata cred ca a plouat toata ziua. Pana la 17 m-am "adapostit" la Sala Palatului, iar pe urma am infruntat ploaia si am combatut-o la BlogMeet pana s-a oprit. Probabil pentru ca am vrut neaparat sa alerg la cros, duminica am avut noroc si ploaia ne-a iertat intre 8:30 si 12, adica exact cat a durat evenimentul. 

La mine a fost prima participare, dar se pare ca pe multi i-a speriat vremea si au fost mai putini decat anul trecut. Chiar si asa, mie mi-a placut. Pe scurt cam asta am prestat eu pe-acolo:
nr. 1119

incalzirea oficiala
 poze offline cu prieteni online
fotograful profesionist
finish inainte sa inceapa ploaia
(Multumesc Petru pentru poza de la finish)
cu profesorul Mencinicopschi
festivitatea de premiere
participanti mai tineri ca-n buletin
la tombola
a castigat bicicleta
atmosfera superba
El Menaito in aer liber
Acum probabil asteptati si rezultatul :) Va spun doar ca am alergat mai repede decat cel mai bun timp pe care-l aveam la Craiova :) Pai n-aveam cum altfel ... am plecat toate categoriile de varsta odata (vezi imaginea de inceput) si cand am vazut cum treceau ca trasoarele pe langa mine cei mai tineri sau mai antrenati ... am tras si eu cat am putut de tare.

Ceea ce stiu acum este ca am fost in primii 50, pentru ca am primit biletel de ordine la final.
Daca primele 50 de bilete au fost pentru partea feminina, inseamna ca eu cu 94 am fost al 44-lea pe partea masculina :)  Sper sa apara si rezultatele oficiale pe categorii de varsta si atunci stiu mai bine.

Update: Imagini de la crosul Forever

Va doresc sanatate si spor(t) in toate!

Etichete: , , , ,