Craiova Blog-Meet pe scurt

Men in black. Ursus Black :)
Pe scurt, pentru ca a fost un blog-meet scurt. Am fost doar 4 detinatori de link si inca 2 invitati.

Probabil ca vremea rea i-a tinut in casa pe restul sau poate se pregateau pentru Eurovision :) Treaba este ca fiind putini am incheiat si noi pe la ora 21:30.

Acum sa nu credeti ca n-am avut ce discuta. In primul rand am vorbit in limba Ursus :)

Blogatu a preferat dialectul fara-alcool,

dialectul fara-alcool
Edi a incercat versiunea blonda iar
versiunea blonda
Cretu si cu mine am dat-o black, ca vremea de afara :)
am dat-o black. Ursus Black
Mircea in schimb s-a orientat la pizza simpla, fara Ursus. Pizza datorita pasiunii lui, fara bere pentru ca a venit cu masina. Deh, vreme rea ... Cecilia s-a multumit cu cafea. N-am mai facut poza de grup, dar daca primesc de la Blogatu vreo  fotografie cu mine o adaug, ca sa fim toti in poze.

Dupa ce ne-am dezmortit la o bere, le-am povestit despre blog-meet-ul de la Bucuresti, am mai vorbit despre promovarea unor proiecte si am stabilit ca urmatoarea intalnire sa fie pe 9 iunie. Tot aveam atunci stabilita o "miscare blogosferica" asa ca BlogMeet-ul va fi bonus :)

A propos de BlogMeet, invitam si blogosfera bucuresteana (si nu numai) la urmatoarele intalniri. Olteni sau neolteni, daca au drum si timp sa fie pe 9 iunie prin Craiova facem un Blog-Meet inter-regional :)

Daca nu in iunie, atunci cand aveti drum prin Craiova dati de stire inainte ca sa stim si noi.

Blogospor!

Etichete: ,