Casa Tulceana - impresii


Casa Tulceana - impresii
Inainte de plecarea la Bucuresti, Alicee mi-a facut o bucurie: am castigat concursul de la Casa Tulceana. A cazut la fix, pentru ca de dimineata am alergat la cros iar la pranz mi-am revenit si m-am hidratat "tulceneste" :)

Si cum premiul blogosferic era pentru doi, iar eu n-as fi vrut sa mananc chiar cat doi, la BlogMeet am pus un loc la bataie. Ca sa mai castige inca un blogger :)

I-am oferit locul Dianei pentru ca a indeplinit conditiile, este olteanca de-a mea si pana la urma ne-am gasit si rude prin Corabia :) M-am mai gandit eu ca fiind crescuta pe malul Dunarii imi da lectii la felurile de peste ... da' de unde. Dar sa nu anticipam :)
Crosul fiind terminat si Diana indeplinindu-si obligatiile de fotograf, am sunat la Casa Tulceana sa ne anuntam venirea. A fost un prim contact care mi-a placut. Alicee trimisese mail la  restaurant cu numele castigatorilor, dar patroana nu ii anuntase inca. Oamenii au zis ca nu stiau inca nimic, dar sa venim acolo pentru ca se rezolva. Ne-au dat si detalii despre locatie - intersectia Batistei cu I.L. Caragiale, pe Str. Florian Aaron nr. 3A.

N-a fost nevoie de prea multa bataie de cap cu taxiul, pentru ca existau inclusiv indicatoare spre restaurant. Si iata-ne la Casa Tulceana!
Cu Diana la Casa Tulceana
Mi-a placut ca aveau si net, le-am aratat blogul cu concursul ci cu tragerea la sorti si gata cu formalitatile. Asa cum am spus la concurs, abia asteptam sa mananc o saramura de crap.
saramura de crap cu mamaliguta
Dar pana la saramura am luat ca aperitiv chiftelute de peste cu susan.
chiftelute de peste cu susan
Ca premiu era inclus si un vin (care a fost super), iar ca bonus din partea casei am mai primit cate un shot de tuica. Batea spre palinca, foarte bun a fost :)

Diana s-a uitat prin meniu ...
ce sa ia Diana din meniu
si ca o dunareanca ce este a concluzionat ca ceafa de porc este mai buna decat cea de peste :) si ca nu se exista aperitiv mai bun ca ciorba de burta ;) Nu mai detaliez, o sa spuna ea ce a mancat si cum a fost. Am vrut doar sa subliniez ca si daca nu esti fan al bucatariei pescaresti ai ce sa gasesti la Casa Tulceana.

Oricat a zis ea ca nu prea mananca peste, o chifteluta cu susan tot a gustat. Rezultatul? Saraca mama lu' Diana ... acum trebuie sa-i faca chiftele de peste si sa-i trimita la pachet :) Sper sa le nimereasca ca la Casa Tulceana, pentru ca au fost excelente.

Foarte buna a fost si saramura de peste cu mamaliguta si a mers la fix cu vinul.
saramura de peste cu mamaliguta
Am mai mancat o inghetata la final si cam acesta a fost meniul cu care m-am rasfatat.
inghetata tulceana :)
O prima concluzie: mancare buna, servire discreta si mult bun gust in ceea ce priveste interiorul.

Gazdele au avut placerea sa ne prezinte si gradina-terasa, care m-a impresionat placut.
cascada cu apa
terasa cu parter
etaj ...
mese separate
Mi-ar placea sa facem aici o intalnire blogosferica in toiul verii, in jurul copacului crescut in mijlocul terasei :)

Revenind in interior, mi-a placut atmosfera de casa boiereasca
atmosfera de casa boiereasca
tablouri in creion
bar masiv
loc linistit si cochet
personal  prietenos si atent
Concluzie:
Casa Tulceana este un loc superb, aflat intr-o zona linistita si foarte aproape de centru (max 10 minute de mers pe jos de la Universitate).

Multumesc Casa Tulceana! Multumesc Enciclopedia calatorului independent!

P.S.
Astept impresiile Dianei si nu numai. Al doilea premiu a fost castigat de Laurentiu Iancu - Ochiu' Ratiunii, pe care l-am cunoscut la BlogMeet si care este ... tulcean. Asa ca pe langa doua pareri blogosferico-oltenesti, vom avea si o a treia parere dobrogeana.

Etichete: , ,