Craiova Blog Meet ... s-a impamantenit

Craiova Blog Meet ... s-a impamantenit
Si nu spun asta doar pentru ca am sarbatorit Ora Pamantului, ci pentru ca incepe sa fie o intalnire interesanta, la care participa din ce in ce mai multi bloggeri craioveni.

Chiar daca ne-am intalnit la o bere, sa nu credeti ca am baut de am stins :) De fapt a fost invers, intai am stins luminile si pe urma am baut (ca sa nu se vada cat :)
am baut de am stins... lumina
Dar pana sa stingem lumina cu ocazia Earh Hour, fiecare si-a prezentat blogul si aspiratiile blogosferice.
Pentru ca a fost o participare de 2 cifre (am fost maxim 12 per total), am dat si calendarul cu fete mai frumoase decat ale lu' Blogatu. Lui Florin, care desi n-are inca blog, este pasionat de jocuri si ar vrea sa scrie despre asta.

Dar haideti sa strigam catalogul blogosferei craiovene prezente la Blog Meet:
Au mai participat in calitate de viitori bloggeri (sper eu): Anca, Iulia si Florin.
bloggeri si invitati
Asa cum am promis, dupa fiecare intalnire toti bloggeri craioveni participanti isi vor gasi locul la mine in blog-roll.

Concluzii:
Restaurant Gringo
Multumim restaurantului Gringo pentru gazduire si pentru pozele de grup!

Etichete: ,