Mirajul dansului

Mirajul dansului
Guest-post by Dana Diaconu
Și am ajuns și la un concurs de dans sportiv. A fost o premieră pentru mine și una foarte plăcută. Dacă nu aflam de la Daniel despre acest concurs, trebuie să recunosc că, probabil nu aș fi ajuns; dar noroc cu venirea lor la Sibiu și… iată-mă în fața ringului cu piticul meu aparat foto în mână. :)
Să vă fac să înțelegeți, duminică 11.03.2012 a avut loc la Sibiu concursul național de dans sportiv Cupa „Mirajul Dansului”, ediția a VIII-a! Mediatizat destul de puțin, cu mici probleme tehnice la un moment dat (iminente le-aș numi eu) dar per total bine organizat și cu mulți participanți. 

Detaliile tehnice nu vi le-aș putea da, vă spun doar din perspectiva unui simplu spectator că a fost o experiență relaxantă și plină de voie bună, privind dansatorii de la cei mai mici cu pașii lor de furnică, până la cei experimentați plutind pe ring în pași știuți doar de ei… și de cei mai norocoși dintre noi, cei profani în ale dansului! :) 

Printre concurenți a fost și fiica lui Daniel, Daria care m-a impresionat în mod deosebit. Este o domnișoară deosebită, grațioasă, cu un zâmbet minunat pe buze. Mă bucur că am avut șansa să vă cunosc, sunteți o familie deosebită! Acum termin cu vorbăria și vă las în compania imaginilor care sunt mai grăitoare decât orice alte cuvinte! 



P.S.: mulțumesc, Daniel pentru premiu și pentru că mi-ai oferit oportunitatea de-a scrie… natural! :)

Etichete: