Leapsa de frecventa


Leapsa de frecventa
Articolul lui Dragos m-a inspirat. Dupa ce l-am citit m-am gandit ca este un subiect excelent pentru o leapsa de luni. 

Iata care sunt intrebarile:

1. Credeti ca este important sa postam zilnic pe blog? De ce?

Pentru ca avem ceva de spus. Zilnic. Am tot spus ca suntem ceea ce facem in mod repetat, iar daca postam zilnic incepem sa ne numim bloggeri :)

Mai este si o chestie de genul pofta vine mancand. Daca nu postez azi, parca-mi vine sa "postesc" si maine si tot asa. Pe cand daca azi scriu un articol, mai raspund la un comentariu sau comentez si eu pe alt blog, mai mult ca sigur ca mi se face pofta pentru articolul de maine. Postezi si socializezi!
Nu in ultimul rand, daca azi nu postezi, nici n-ai ce sa promovezi. Asta a propos si de leapsa de promovare.

2. Voi ce parere aveti? Cat de des postati si de ce?

Eu postez zilnic, din placere si din motivele de mai sus. Va prezint mai jos inca un motiv care are legatura cu frecventa articolelor si succesul blogului.

Majoritatea bloggerilor scriu din placere, dar putem compara "oarecum" atragerea cititorilor cu satisfactia clientilor. "Oarecum" pentru ca eu cred ca este mai greu sa convingi un client sa cumpere decat sa convingi un vizitator sa citeasca articolul. Dar sa-i consideram pe toti "clienti" ai blogului (fie pentru un produs, fie pentru un continut de calitate).

Cu atat mai mult cred ca este relevanta urmatoarea analiza de la Hubspot, care arata legatura dintre frecventa postarii pe blog si atragerea de "noi clienti".

In speranta ca v-am incitat sa vedeti o legatura intre postarile frecvente si succesul blogului, vreau sa stiu care este parerea voastra.

Leapsa pleaca spre nominalizatii Blog and roll 73 si spre "recomandatii" articolelor de vineri.

Spor!

Etichete: ,