E primavara iara ... haideti toti afara!

E primavara iara ... haideti toti afara!
Gata, am scapat de temperaturile scazute. Spun asta pentru ca am doua semne care nu dau niciodata gres:
am vazut primul fluture :)

Sa ne bucuram cat mai mult de primavara, ca acus-acus vine canicula. Pana atunci sa ne bucuram de temperaturile potrivite si de "mirosul primaverii".

Au inceput sa imbumbeasca pomisorii iar albinele zumzaie voioase...
albinele zumzaie voioase
magnoliile stau gata sa "explodeze"...
magnoliile gata sa "explodeze"
zambilele de gradina ne ametesc cu parfumul lor puternic...
zambile
iar caisii infloriti ne pregatesc un miros suav, in asteptarea miresmelor viitoare:
cais inflorit
corcodusi infloriti, liliac, lamaita, salcam si tei.

Sper ca n-am uitat nimic si ca am respectat si ordinea miresmelor. Dar cel mai mult sper ca v-am facut chef de o plimbare in natura.

Va invit sa simtiti primavara!

Etichete: ,