Gandul si gatul. Strambe ...

Gandul si gatul. Strambe ...
De obicei ma trezesc dimineata mai devreme cu 30 de minute ca sa fac gimnastica. Miscari pentru articulatii, un pic cu ganterele si la final 25 de flotari.

Azi mi-a fost cam lene si m-am gandit sa ma culc la loc.
Nefericit gand, pentru ca in cele 30 de minute pe care le-am mai dormit am nimerit cu gatul stramb si acum nu ma pot intoarce spre stanga ... Dintr-un gand stramb a rezultat un gat la fel :(

De dimineata n-a fost foarte rau, mai mult ma tinea, dar pe parcurs s-a agravat. Noroc ca am mereu la mine cate un esantion de Aloe MSM si Aloe Heat Lotion cu care m-am dat ca sa pot ajunge cu chiu cu vai cu masina. 

Aloe MSM Gel si Aloe Heat Lotion Forever
E rau cand nu poti intoarce capul spre stanga si esti in masina ...

In fine, am ajuns si m-am infofolit bine, mi-am dat ca lumea cu First, MSM Gel si Heat Lotion si sper sa-mi revin cat mai repede.

Din pacate asta seara n-am mai iesit din casa si am ratat doua intalniri, una offline si inca una offline-online.


Asa se intampla cand nu-ti respecti programul de dimineata! 
Il strici si pe cel de seara :(

Etichete: , , ,