Bloguri grupate intr-o discutie aparte


Bloguri grupate intr-o discutie aparte
Nu mai stiu cum am ajuns in Grupul Bloggerilor din Romania, dar multumesc inca o data celui care m-a adaugat. 

Sunt atat de multe discutii interesante incat am ramas in urma cu scrisul.

Prima discutie la care am luat parte a facut referire la continutul de pe blog: original sau copy-paste. A fost o discutie interesanta din care am tras doua concluzii si am invatat ceva nou.

Concluzia 1:
Daca ai un blog personal cu continut generalist, ai o mare libertate in abordarea unui continut original, intr-o nota cat mai proprie.

Concluzia 2:
Blogurile specializate pe un anumit domeniu cresc ca valoare a continutului prin publicarea unor articole luate din alte surse de incredere pentru domeniul respectiv.

Ce-am invatat?
A propos de abordarea originala a unor subiecte de actualitate, am aflat ca este permisa preluarea a maxim 500 de semne din articolele publicate pe site-urile ziarelor.

O sinteza a tuturor opiniilor gasiti foarte simplu si usor la Horea Mihai Badau. Tema a fost propusa de Ecaterina Moldoveanu.

Si-au adus contributia:
Daca din greseala am omis pe cineva va rog sa ma atentionati. Spor!

Etichete: