Fumuri si anti-fumuri ...

Fumuri si anti-fumuri ...
Saptamana trecuta am avut placuta surpriza sa aud ca o prietena pe care de vreo 10 ani o stiu numai cu tigara in mana, s-a hotarat sa se lase. Le-a redus putin cate putin, pana cand a ajuns de la 2 pachete pe zi in weekend, la 1 pachet la 2-3 zile. Apoi le-a spus PAS si a postat pe Facebook imaginea de mai sus! Super!
Eu n-am fumat niciodata dar stiu de la cei care s-au lasat de fumat ca primele zile, pana cand se elimina nicotina din corp, sunt cele mai grele. M-am oferit sa o ajut cu cateva produse naturale care ajuta sa scapi mai repede de dependenta, dar a zis ca vrea numai prin vointa proprie sa se lase. Super-tare! 

A reusit sa treaca de prima saptamana si cred ca va reusi sa scape definitiv de tutun, ca prea este hotarata. 
Am ajutat-o totusi cu cartea In sfarsit nefumator - Allen Carr, din care sa citeasca in momentele in care-si aminteste de tigara. Zice ca ii este de folos astfel incat sper sa-i ajute si pe altii care vor sa scape de tigari.

Dar poate ca mai intai trebuie sa intelegeti de ce este asa de greu sa renuntati la fumat.
Si daca totusi nu aveti suficienta vointa, un mic impuls in 37 de idei simple poate va ajuta sa va lasati.

Oricum, pentru ca din cele 37 de idei la doua ma gandisem si eu
am sa va descriu si un program natural minimal pe care colegii mei de la Forever l-au folosit si s-au lasat definitiv.
Acum sa nu-mi ziceti ca n-aveti bani pentru produse. Sunt practic aceiasi bani pe care-i ardeati pe tigari, numai ca acum ii folositi pentru sanatate :)
Mai ales ca aveti si optiunea sanatoasa sa luati aceste produse cu 15% reducere (fata de preturile din link-urile de mai sus) prin inscriere in sistemul Forever. Si ramaneti cu aceasta reducere in continuare pentru astfel de comenzi, pana cand va hotarati sa treceti la 30% reducere :)

Sper ca ati ramas cu hotararea de a va lasa de fumat. Prietena mea zice ca are
Macar cu ideea asta sa ramaneti :) Spor!

Etichete: , ,