Miercurea fara carne 14Dec2011


Miercurea fara carne 14Dec2011
Azi este o zi de miercuri, tot fara carne, dar pe care am abordat-o intr-un stil original, cel putin la pranz si seara, cand am experimentat retete proprii. Nu le-am luat de undeva, asa mi-a venit mie inspiratia :) 
Oricum, sunt delicioase si le puteti incerca si voi.

Dimineata:
Oua fierte moi si icre de crap pe paine integrala prajita.
Oua fierte moi si icre de crap
La pranz, daca va e dor de rosiile zemoase de asta vara, m-am gandit sa va fac pofta si mi-am facut si mie una dintre pofte. Este o reteta originala de salata de rosii, pe care le-am conservat vara trecuta.
Le-am spalat, taiat, sarat, adaugat patrunjel si aspirina si le-am pus la pastrat pana azi.
salata de rosii conservate
Ei bine, le mai adaug ceapa,
punem si ceapa
marar si patrunjel
adaugam marar si patrunjel
apoi  ulei de masline si gata salata tricolora ;)
salata tricolora
Seara n-am reusit inca sa fac supa de cartofi dulci, insa am facut altceva cu ei.
Sunt foarte ciudati, parca tai din lemn, nu din cartof, asa sunt de tari si rigizi. De-asta nici nu i-am facut pai, ci rondele.
cartofi dulci taiati rondele
I-am prajit in ulei de masline ...
cartofi dulci in ulei de masline
cartofi dulci prajiti
In fine, le-am mai adaugat branza si ceapa verde si cam asta a iesit.
cartofi dulci prajiti, ceapa verde si branza
La gust sunt dulci, ai senzatia ca mananci placinta cu branza :)

Pofta buna!

Etichete: , , ,