Craiova Blog-Meet 21 dec ora 20

Craiova Blog-Meet 21 dec ora 20
La initiativa lui Blogatu, miercuri 21 Dec ora 20, in NoLimit Pub va avea loc ultima intalnire din acest an a bloggerilor si twitteristilor din Craiova.

Eu vin. Voi? (Bere :)

Update
Desi m-as fi asteptat sa fim mai multi, ne-am intalnit iarasi-din-nou cei trei de data trecuta, mandri poseseori ai blogurilor: BlogatuNeydamn si eu, Natural
Eu, Blogatu si Neydamn
Pentru ca ma asteptam sa ajunga si Mihai Firica de la Ora de Dolj, am facut poze sub bannerul cu acelasi nume, ca sa-l taguim eventual pe FB :)

A fost o intalnire de consolidare :) Printre cele discutate si printre cateva beri, am stabilit ca urmatorul blog-meet din Craiova sa fie pe 4 februarie 2012. Intr-o sambata, pentru ca asa au cerut mai multi in comentarii. Asa vom avea posibilitatea sa-l anuntam din timp.

Si pentru ca iarna nu prea mai facem sport, ne gandim si la o competitie sportiva intre blogerii si jurnalistii din Craiova. Baschet sau fotbal, sau amandoua daca sunt cereri :)
In cazul in care sunt si bloggeri-jurnalisti in acelasi timp, probabil ca la pauza vor schimba tricourile :)

Am modificat un pic si blog-roll-ul, in sensul ca am facut o sectiune speciala cu bloggerii din Craiova, pe care ii cunosc online/offline. Sper sa populez cat mai repede rubrica :)

Etichete: ,