Bilant 2011 - Planuri 2012

Bilant 2011 - Planuri 2012
In primul rand La Multi Ani cu sanatate si spor in toate! Sa aveti un an 2012 si mai stralucitor decat in imagine :)

Dar pana sa facem trecerea intre ani, sa trecem la bilantul blogosferic :) Daca in 2010 am avut fix 222 de postari, in 2011 am reusit sa scriu cel putin un articol zilnic, asa cum mi-am propus. Ei bine, anul meu blogosferic a avut mai mult de 370 de zile in 2011 :)

Am inceput anul cu Google PR2 si-mi propusesem sa ajung la PR3, dar iata ca aici m-am autodepasit si am ajuns la PR4, pe care-l vizam in 2012. Asa ca pentru 2012 imi voi propune consolidare PR4 si PR5 spre sfarsitul anului.

Mai fac o comparatie cu 2010 in privinta vizitelor. Daca in 2010 au fost 10 343 de vizite din 55 de tari (9 511 din RO), iata ca in 2011 am reusit sa mai inverzesc mapamondul. Natural, si vizitele s-au inmultit, cele mai multe fiind tot din RO (21 611) (click pe imagine pentru marire).
am reusit sa mai inverzesc mapamondul

La nereusite blogosferice am sa trec faptul ca n-am reusit sa ma intalnesc si offline cu o parte din bloggerii cu care comunic online. Chiar daca m-am vazut cu Simona (Bucuresti-Dublin), Karla (Paris-Brasov) sau Blogatu (Craiova), imi propusesem si n-am reusit sa-i intalnesc offline in 2011 pe reprezentantii blog-roll-ul din Bucuresti, Constanta sau Sibiu. Sper ca in 2012 sa raportez dublari-triplari si offline :)

La fel de mult imi doresc ca la blog-meet-urile craiovene sa ne intalnim cat mai multi pe 4 februarie si sa ne tot multiplicam pana la urmatoarele intalniri pe care le vom stabili atunci.

Daca tot am facut trecerea de la online/virtual la offline/real, evident ca obiectivele majoritare au fost cele din viata reala si aici sunt mai multe de spus.

Mi-am propus si am reusit sa nu ma imbolnavesc deloc in 2011, in sensul ca n-am fost nevoit sa iau nici macar un singur medicament.

Mi-am propus sa fac miscare in fiecare zi, dar am reusit doar in proportie de 75-80%. Nu-i rau, dar si mai bine este ca in 2012 voi imbunatati procentajul :)

Ceea ce mi-am propus si am reusit au fost zilele fara carne, adica miercurea si vinerea. Aici chiar le-am respectat, mai putin zilele de vacanta in care nici nu-mi propusesem.

A propos de zile de vacanta, 2011 a fost foarte darnic cu destinatiile turistice: Viena, Budapesta, Thassos si Paris, iar intern Ranca, Sinaia, Transalpina. Vom vedea ce va fi si in 2012, mai ales ca incep in forta cu Straja :)

Mi-am mai propus dar n-am reusit in totalitate sa am 1 zi/saptamana fara TV si 1 zi/saptamana fara calculator. Daca la TV am reusit in proportie de 75%, la NO PC sunt sub 40% :(

Din pacate n-au fost singurele nereusite, sunt si alte obiective pe care nu le-am atins, dar la care nu renunt, ci schimb doar termenul: 2012.

Un astfel de obiectiv a fost un nou nivel in planul de marketing de la Forever, dar vorba unui diamant, nu este o tragedie daca nu ne-am indeplinit un obiectiv/vis anul acesta. Ar fi o tragedie daca n-am mai visa si nu ne-am mai face planuri pentru 2012.

Tragand linie, 2011 a fost un an bun, dar sper sa fie eclipsat de 2012. Spor tututor!

Etichete: