Am o finuta fainuta, nou-nouta :)

Am o finuta fainuta, nou-nouta :)
Exact in ziua de Sf. Nicolae fina noastra Lavinia a adus pe lume o minunatie de fetita. De nota 10: 3,3 Kg si 51 cm :)

Dupa ce am fost nasi la nunta pentru a 3-a oara, natural ca urmeaza sa fim si nasi de botez.

Am mai fost nasi de botez de 2 ori si mosi de botez tot de 2 ori.
Acum cu ocazia lu' Mos Nicolae trecem la cifra 3 :)
Vorba cantecului ... Cine-i om de voie buna, tot boteaza si cununa :)))

Am facut si trecerea la voie buna asa ca nu mai scriu prea multe ... ca azi o sa fim ocupati cu ursitorile :)
Asa e traditia la noi, pana cand vine mamica acasa cu bebe, fericitul tatic impreuna cu mosii si nasii fac o petrecere "de ursitori".

Daca nu se intinde prea mult petrecerea :), sper sa mai adaug cateva fotografii mai tarziu.
Sa ne traiesti Nicole Daria!
Sa ne traiesti Nicole Daria!

Etichete: