Google PR 4

Google PR 4
Incepand de aceasta saptamana sunt fericitul posesor al unui PR Google 4 :)

Pentru cei care nu stiu semnificatia PR, acesta este numele pentru Page Rank, adica importanta pe care Google o acorda unei pagini web.

PR 4 inseamna importanta de 40%, din 100% maxim.

Page Rank-ul maxim este PR 10 si pot exista mai multe site-uri care au acelasi PR (spre deosebire de Alexa Page Rank de exemplu, care este unic pentru fiecare site).

Actualizarea Google Page Rank-ului se face pe baza unui algoritm stiut numai de cei de la Google si are loc la anumite perioade de timp.

Anul acesta au fost 3 actualizari. In ianuarie 2011 am trecut la PR3, in iunie 2011 mi-am consolidat PR3 iar la update-ul Page Rank din 7 Noiembrie Google m-a apreciat cu PR4.

Page Rank-ul nu este castigat pe viata, la un Page Rank update fiind posibil sa te intorci la un PR mai mic. Poti chiar sa fii penalizat de Google si sa ramai neindexat, adica fara PR :( 

Atentie: PR 0 este mai bun decat lipsa totala de indexare Google (poti considera penalizarea un fel de PR negativ).

Daca nu ati inteles mare lucru din explicatiile de mai sus (si din cele care urmeaza) va recomand o carte super:
carte
Algoritmul utilizat de Google pentru aprecierea importantei unui site tine cont de foarte multi factori si se modifica mereu. Vorbeam data trecuta despre modificarile Google facute la Page Rank si monitorizare.

De atunci am mai observat si alte modificari, de data asta in Google Analytics. Daca inainte se aveau in vedere doar 3 surse de trafic, acum sunt luate in calcul si altele (vezi foto).
Google Analytics
Cam atat cu modificarile. Ma asteptam oarecum sa-mi creasca Page Rank-ul deoarece in august am primit de la Google o notificare despre popularitatea in crestere a blogului si invitatia sa folosesc Google AdSense.
Google AdSense
Voi cum stati cu Page Rank-ul dupa ultimul update?

Spor! Forta (internetului) fie cu voi!

Etichete: ,