17!!! 17 septembrie, 17 ani ...

17!!! 17 septembrie, 17 ani ...
Anul trecut pe vremea asta mi-am dat concursul spunand unde as pleca si mai ales cum si cu cine.

Multumita Blue Air si Subiectiv.ro am castigat biletele si asa a rezultat mini-vacanta de 5 zile pe care am petrecut-o de curand la Paris.

A fost super! Mai fusesem la Paris chiar la prima iesire in strainatate, cu 17 ani in urma, si chiar cu cateva saptamani inainte de nunta (17 septembrie), dar atunci am fost intr-un grup cu Alianta Franceza.

Acum revenirea la Paris a fost ca un cadou frumos pentru 17 ani de casnicie, cadou de care ne-am bucurat in familie. Si s-a intamplat din nou cu cateva saptamani inainte de data de 17 septembrie.

Nu mai scriu cum a fost la Paris, ati vazut imaginile, vreau doar sa spun ca zborul cu Blue Air chiar a fost o placere. 
selfie in Blue Air
imaginea avionica a zilei
Am facut checkin-ul online pentru plecare din tara (multumesc Renee!) iar la intoarcere checkin-ul in aeroportul Beauvais nu m-a costat nimic. N-am avut probleme nici cu incurcatul bagajelor, zborul a fost placut iar insotitorii de bord foarte OK.

Chiar daca Baneasa este departe de Beauvais :) sunt bucuros ca am experimentat primul zbor low-cost si cred ca voi mai repeta aceasta experienta.

Deja ne facem planuri pentru la anul, dar pana atunci ... sa ne auzim sanatosi!

Grand Merci Blue Air!

P.S.
Imaginea de inceput a fost aleasa imaginea astronomica a zilei de 17 septembrie acum cativa ani, iar urmatoarele doua imagini sunt varianta "avionica" in Blue Air de anul acesta.

Etichete: ,