Miercurea fara carne 31Aug2011


Miercurea fara carne 31Aug2011
V-am zis ca miercurea trecuta m-am intors de la Paris. Fara carne :), dar cu informatii noi.

Si ei au une journee sans viande ... pe care o mediatizeaza anual.

Francezii au un stil de viata destul de sanatos si stau bine in statisticile privind obezitatea, bolile circulatorii etc. Spre deosebire de romani care sunt in Top 3 obezitate in Europa :((

Din acest motiv am sa revin cat de curand cu niste retete frantuzesti, sanatoase, pentru miercurea fara carne.

Azi n-am avut timp sa-mi prepar ceva a la Paris, dar va las totusi cu cateva delicatese frantuzesti, fara carne, pe care le-am savurat :)

delicatese frantuzesti, fara carne
buna si rece
Hai noroc!
bere corsicana
ciocolata neagra
Nu poti trai doar cu astea, dar sunt multi care nu pot trai fara ele :)

Pana cand sunt gata adevaratele retete din Franta revenim insa in RO si va spun care este meniul meu pentru miercurea fara carne de azi.

Dimineata:
Oua fierte (moi) cu mamaliga sau paine prajita, branza si masline. Plus 2 patratele de ciocolata naturala.

La pranz :
Salata la alegere: rosii, rosii cu castraveti sau varza cu morcovi.

Ultima masa o pastrez pentru o portie de fasole, fara ciolan, dar cu ce se mai gaseste pe langa: mamaliga, branza, ceapa, usturoi :)

Evident ca o constanta a miercurilor fara carne la care se pot adauga si alte zile fara carne (vineri, luni) duce la o anumita constanta a greutatii si a starii de sanatate. Dar daca vreti sa stiti cum stati cu greutatea puteti sa folositi si alti indici in afara de binecunoscutul indice de masa corporala (IMC). 

Ati auzit de IMA sau BAI?

Etichete: , , ,