Miercurea fara carne 17Aug2011


Miercurea fara carne 17Aug2011
Multumesc celor care au preluat-comentat ideea mea cu Miercurea fara carne.

Este libertate maxima, astfel incat Tamy a venit cu o reteta, I-auzi cu dependenta ;), altii cu comentarii sau obiectii :)) ... dar cel mai mult m-am bucurat pentru cei care au preluat-o in viata de toate zilele.

Dar sa revenim la viata, la ziua de miercuri si la meniul fara carne. 

Fara carne am zis, deci de dimineata merg oua ochiuri cu castraveciori murati. Prefer ouale de tara, de culoarea celor din imagine, langa care presar si cateva masline.
oua ochiuri
Daca nu am oua de la tara si nu gasesc nici in piata la tarani, macar sa nu fie oua cu 3.
Cei mai buni si mai naturali castraveti murati sunt castravetii murati doar cu apa si sare, fara otet.

Eu mai bag dimineata si 2 patratele de ciocolata Heidi Extreme Dark 85% cacao.

La pranz merge o pizza vegetariana. Dupa parerea mea, in Craiova cea mai buna pizza fara carne este cea de la Pizza Peter.O vedeti si in imagine. 
pizza vegetariana
Langa pizza merge si o bere cu/fara alcool, dupa posibilitati :)
Vorba aceea: Nici munca fara paine, nici pizza fara bere!

Seara o pastram pentru salate, mai ales ca este sezonul rosiilor si castravetilor. Eu mai adaug ceapa, masline, marar si/sau patrunjel iar pentru putin gust de acru folosesc lamaie. Daca n-am, merge si un otet balsamic. Uleiul este extravirgin de masline.
curatam castravetii
adaugam si ceapa
marar

masline
rosii
ulei de masline si otet balsamic
Langa salata merg foarte bine niste icre pe paine integrala, prajita.
In afara de pizza, toate preparatele din imaginile de mai sus sunt ... preparate de mine.

Vi se pare greu? 
Daca nu, pofta buna!
Daca da, incercati doar si veti vedea ca nu este asa de greu.

Spor!

Etichete: , , ,