Made in RO. De bine

Made in RO. De bine
Zilnic folosim produse fabricate in alte parti, iar produsele romanesti nu prea mai au cautare.
Nu vorbesc de alimente, care ar trebui procurate din locuri cat mai apropiate, deci din Romania, ci de tot felul de produse.

De exemplu o baterie de masina. A mea, masina, e Logan si a venit echipata cu o baterie Rombat Calciu, fara intretinere (vezi imaginea de inceput).

Bateria a rezistat 6 ani si 2 luni, timp in care am parcurs vreo 65000 de km. A fost suficient de intelegatoare "sa ma lase" in oras si nu in weekend-ul petrecut la munte.

Am inteles ca e facuta integral la Rombat Bistrita. Imi place ca m-a tinut atata si-mi place si numele producatorului RomBat - de la Baterii Romanesti. Oamenii si-au asumat numele si fac baterii "made in RO" care pe mine m-au multumit.

Asa ca bateria cu care am inlocuit-o pe cea veche este tot Rombat. Sper ca acum cu Rombat Cyclon sa (rom)bat recordul de 6 ani si 2 luni realizat cu prima baterie.

Am zis sa incepem saptamana si romaneste, fara ceasuri rele, ceea ce va urez si voua :)

Etichete: