QR Codes - coduri rapide

QR Codes - coduri rapide
Daca inca n-ati vazut astfel de bar-coduri rapide (Quick Reponse BarCodes), o sa le vedeti in curand.

Aceste bar-coduri rapide sunt o metoda inteligenta de a citi rapid informatii legate de o adresa de e-mail, site web, numar de telefon, un pret, o reducere, o lista de ingrediente, informatii de nutritie (kcal) etc.

Se pot accesa rapid cu un SmartPhone care are instalat un soft QR Code Reader Application.
Este suficient sa indreptati SmartPhone-ul spre un QR Code si pe ecran se afiseaza informatia respectiva, care ramane si stocata in memorie. Adica nu trebuie sa mai cauti un pix si o hartie pe care sa scrii pretul, reducerea, adresa etc.

Ganditi-va cat de simplu este la un blog care-ti place si care afiseaza acest QR Code. Ii "tragi" una cu SmartPhone-ul si gata ai memorat adresa blogului sau informatiile continute in barcod.

O aplicatie gratuita pentru generarea QR Codurilor gasiti la Kaywa. Imaginea de mai sus am generat-o pe acest site. Tot de aici puteti descarca o aplicatie pentru citirea QR Codes, pe care sa o instalati in SmartPhone-ul vostru.

De ce am utiliza astfel de QR coduri pe blog? Pentru ca toata lumea le va utiliza :) si nu numai.

Daca acum iti postezi o adresa de e-mail pe blog sau site, exista aplicatii care scaneaza internetul si aduna astfel de adrese care apoi sunt folosite pentru ... SPAM. Si va minunati de unde au gasit e-mail-ul vostru.

Asa, pentru e-mail puneti un astfel de QR Code si fiind cu un pas inaintea lor, adio SPAM.
qrcode
PAM-PAM :) (am scris aici adresa mea de e-mail)

Mai multe informatii si aplicatii puteti gasi aici, unde le-am gasit si eu.

Etichete: