Argi +, un plus de beneficii

Forever Argi + cu L-arginina
Dupa ce am amintit mai multe  motive pentru a consuma Argi +, am promis ca voi continua subiectul prin prisma experientei personale.

Chiar azi am terminat cutia de Argi+.  Initial am amestecat Argi + cu Berry Nectar, iar dupa terminarea bidonului de Berry Nectar, am continuat cu Aloe Vera Gel.

In cele 4 saptamani de consum al Argi +, pe langa un tonus imbunatatit, am observat "pe mine" urmatoarele 4 efecte principale:
Am pus acest efect pe baza surplusului de energie pe care-l da consumul de Argi +. Combinat cu faptul ca am reusit sa adorm mai repede seara, am fost pe deplin multumit de acest aspect.
In a doua saptamana de consum am resimtit nevoia de a folosi o curea la pantaloni. Am pus aces efect pe subtierea tesutului adipos.
De mai mult timp aveam 2 puncte de grasime pe pleoapele inferioare, cate unul pe fiecare pleoapa. Mai pronuntat pe pleoapa stanga si mai putin pe cea dreapta. Cam dupa 10 zile de consum al Argi +, punctul de grasime de pe pleopa stanga pur si simplu s-a uscat si a disparut, probabil datorita unei mai bune circulatii sanguine. Daca as fi stiut sa ma astept la un astfel de efect as fi facut o fotografie inainte, dar poate gasesc o fotografie mai veche ca sa vedeti si imagini.
V-am povestit ca joc basket in fiecare joi, singura "miscare" din restul saptamanii fiind gimnastica de dimineata.
Dupa aproape doua ore de basket joi seara, vinerea ma trezeam cu o febra  musculara de parca as fi fost batut marunt pe tot corpul. Si ma chinuia febra musculara vineri toata ziua, ma tinea si sambata si cateodata si prima parte a zilei de duminica.

Poate cel mai placut si vizibil efect al consumului de Argi + a fost lipsa febrei musculare a doua zi dupa basket. Nu zic ca n-am mai avut deloc febra musculara, dar mai putina, suportabila, iar timpul de refacere a fost mult mai rapid. Si am putut experimenta efectul de mai multe ori, nu o singura data.

Am mai recomandat Argi + unui prieten care are probleme cu ficatul. S-a aratat incantat dupa consum si mi-a zis ca n-a mai resimtit problemele de dinainte.

In sfarsit, am recomandat produsul si unei colege care se reface dupa o fractura. Astept sa-mi spuna ce efecte a avut.

In asteptarea altor experiente personale va recomand sa incercati Argi +.

Etichete: , , , ,