INTOXICATI ...


detoxifiere
Ne-am obisnuit cu intoxicarile din mass-media. Din fericire acestea pot fi verificate relativ usor.
In cateva zile, saptamani sau luni, declaratia cu care au fost "intoxicate" canalele media este confirmata sau nu de realitate. De foarte multe ori confirmarea nici numai este de actualitate, s-a racit, iar locul pe respectivele canale a fost luat de alte "actualitati".

Nu despre aceste intoxicari vreau sa vorbesc, deoarece sunt totusi "benigne" si nu privesc decat anumite segmente ale populatiei: politic, sportiv, show-biz etc.

M-a socat o statistica publicata de OMS, Organizatia Mondiala a Sanatatii:
"Peste 60% din totalul bolilor de care sufera omenirea la ora actuala au la baza acumularile masive de toxine in organism. Aceste acumulari conduc la modificari structurale si uneori ireversibile, cu consecinte foarte grave asupra sanatatii".

Din nefericire aceste intoxicari privesc pe toata lumea si nu iarta pe nimeni. Iar majoritatea dintre noi le ignoram, dand mai multa atentie intoxicarilor mass-media. Si aceste intoxicari se pot verifica, dar din pacate cu pretul sanatatii :(

Si eu credeam ca traiesc relativ sanatos pana cand au inceput problemele de sanatate. Daca pana la 30 de ani nu fusesem nici macar internat in spital, am recuperat cu varf si indesat in cativa ani.

Dar nu despre problemele mele vreau sa vorbesc ci despre informatiile pe care le-am aflat din pacate dupa ce am "gustat" din problemele de sanatate. Ideal ar fi sa prevenim astfel de probleme, deoarece este mai ieftin sa previi decat sa tratezi si in plus, odata avariata, sanatatea nu va mai fi niciodata ca inainte. Este ca orice lucru reparat, functioneaza mai mult sau mai putin ca si inainte, dar nu mai este acelasi lucru.

Ei bine, eu credeam ca traiesc relativ sanatos, ca mananc relativ sanatos si ca toxinele nu exista in viata mea. Dar, cum arata si imaginea gasita pe net, suntem "cocosati" de atatea toxine. Doar pentru ca nu stim despre existenta lor, nu inseamna ca ele nu ne afecteaza. Si in cazul meu, abia dupa ce am constientizat si am luat masuri, am inteles ca efectul este nebanuit de mare.

Nimeni nu este ferit de toxine, deoarece poluarea este globala iar toxinele sunt prezente peste tot: aer, apa, sol, mancare etc. Respiram aer cu diverse toxine, bem apa poluata si mancam tot felul de alimente cu conservanti, amelioratori, indulcitori, potentiatori si altele numite generic E-uri. Fructele si legumele fortate cu ingrasaminte, insecticide si pesticide contin si ele toxine. 

Ei bine toate aceste toxine le "inghitim" inofensiv, iar organismul nu stie cum sa le proceseze si le acumuleaza.
Cercetatorii spun ca acumulam cam 5 kilograme de toxine. Femeile acumuleaza chiar 6 kg, deoarece si prin piele patrund toxinele din produsele cosmetice.

Revenind la experienta mea, dau dreptate statisticilor OMS. De ce? Foarte simplu, am verificat din pacate pe organismul meu.

Din nastere am fierea dublu-septata dar pana pe la 31 de ani nu m-a deranjat si nici nu stiam acest lucru. Cert este ca au inceput problemele si timp de 7 ani m-am chinuit cu diverse medicamente si analize (ecografie, endoscopie, irigografie, colonoscopie), cu ameliorari palide si de scurta durata.
Uimirea a fost sa constat ca dupa un singur program de detoxifiere care a tinut doar 9 zile am reusit sa revin la echilibrul de pana la 31 de ani. Evident fierea mea tot dublu-septata este, dar metabolismul s-a reglat iar organismul si-a revenit.

Nu era mai ieftin si mai putin dureros decat 7 ani de medicamente si analize? Ba da, dar mi-a lipsit informatia. Informatie pe care acum o impartasesc cu cei interesati, conform motto-ului meu: "Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei".

De ce este doar pentru cei interesati? Deoarece exista 3 categorii de oameni:

Etichete: , , ,