Somnul natiunii naste "monstre"


Somnul natiunii naste "monstre"
Putini dintre noi sunt mostre de sanatate reusind sa doarma corect, 8 ore de somn in fiecare noapte. Restul suntem "monstre" nereusite, mereu obositi, chiar daca ne propunem sa dormim mai mult.

Durata somnului influenteaza performantele intelectuale, fizice si emotionale, iar pe termen lung chiar si durata vietii. 
Sistemul imunitar este influentat de asemenea de numarul orelor de somn.

In timpul somnului au loc o serie de modificari ale starii generale a organismului:
Am scris in articolul dedicat schimbarii orei despre orele functionarii organismului, iar cum organismul functioneaza si pe timpul orelor care ar trebui alocate somnului, e bine de stiut.

Eu unul recunosc, sunt cam in urma cu somnul, dar recuperez in weekend cand ma trezesc tarziu si dorm si la pranz :) In timpul saptamanii nu prea reusesc sa ma culc inainte de ora 12 noaptea, ceea ce nu e OK, insa mi-am  propus sa trag linie la ora 23.

Concluzii:
Nici sa dormi prea mult nu e bine. Sa va feriti de barbatii care se culca odata cu gainile. De ce?
Pai ... cine se culca o data cu gainile, se culca si a doua oara :)

Nu e bine nici sa te culci prea tarziu. E demonstrat statistic.
Cele mai nefericite femei sunt cele care se culca la unu' fara ceva :)

P.S.
Pentru cei care-si propun mereu sa se culce mai devreme exista un grup interesant pe Facebook, avand peste 560 000 de membri, care-si propun acelasi lucru ;)
Tous les matins je me dis: "ce soir je me couche tôt" se numeste grupul, iar imaginea de inceput de acolo am luat-o.

Etichete: ,